Select language: en pl

    KPK: kwestionariusz satysfakcji klienta

    17 marca 2011.
    Szanowni Państwo,
    Od lat przesyłamy Państwu wiele informacji, zapraszamy na spotkania organizowane przez nas, oraz inne instytucje, oferując szerokie wsparcie w zależności od możliwości jakie daje nam udział naszej jednostki w projektach międzynarodowych, tym razem zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą.
    Uczestnicząc w wielu projektach sieciowych uczestniczymy w wielu zadaniach, które zobowiązani jesteśmy  zrealizować. To zadanie nie zostanie wykonane bez Państwa znaczącego udziału.

    Podstawowym rodzajem projektów europejskich, w jakich uczestniczymy,są projekty sieciowe krajowych punktów kontaktowych, mające na celu podniesienie jakości naszych usług oraz zwiększenie ich zakresu.
    Dzięki udziałowi w takich projektach organizowaliśmy i wspieraliśmy wiele spotkań, konferencji, wyjazdów, wydawaliśmy katalogi. Dzięki udziałowi w projekcie NMP TeAm oferujemy również internetowe narzędzie poszukiwania partnerów w obszarze NMP.

    Podniesienie jakości naszych usług zgodnie z oczekiwaniami, nie jest możliwe bez uzyskania informacji zwrotnej od Państwa jako od naszych Klientów.

    Dlatego zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o wypełnienie do 21 marca krótkiego, anonimowego kwestionariusza satysfakcji klienta, w celu zebrania opinii na temat działania zespołu NMP (nanotechnologie, materiały i nowe technologie produkcyjne) Krajowego Punktu Kontaktowego.

    O wypełnienie tego kwestionariusza są proszeni klienci punktów kontaktowych we wszystkich krajach europejskich w obszarze NMP.
    Pozwoli on nam porównać jakość usług w poszczególnych krajach, zidentyfikować mocne i słabe strony naszej pracy i w następstwie tę pracę usprawnić.

    Kwestionariusz jest dostępny na stronie: http://www.nmpteam.eu/questionnaire/client-satisfaction.aspx.
    Potrzeba około 5-10 minut na jego wypełnienie.

    Zespół NMP KPK jest żywo zainteresowany optymalizacją swojej oferty w zależności od Państwa potrzeb.
    Liczymy na Państwa odzew i wsparcie.
    Z góry dziękujemy za poświęcony czas i zaangażowanie.
    Zespół NMP
    Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych Unii Europejskiej.